Re: Marc - Héctor
1r. Quin dret tens a boicotejar una decisió que s’ha pres per majoria en un òrgan totalment democràtic com és l’assemblea, de la que es fa tota la difusió que es pot perque pugui decidir tothom i a sobre tu no has vingut?
2n. Estic totalment en desacord amb les condicions en què han hagut de passar aquests 3 mesos a la UB, se’ls hauria d’haver subvencionat com a col·lectiu que intenta fomentar el pensament crític i aporta un valor cultural a la societat.
3r. Admeto que hi ha gent que ni tan sols estudia que vé a buscar brega amb la policia, i estic en contra d’aquesta actitud. Cal tenir en compte, també, que la gent s’enrabia quan la reprimeixen i que és normal que si al matí et peguen mentre duus un llibre a la mà, que a la nit vulguis buscar brega amb la policia.
4t. Curiosa forma de fer estadística és aquesta en què dius que "la majoria" de participants és gent que no té ganes d’estudiar i es passa el dia fumant porros al bar. No sé quin estudi ha determinat això, però em fa la impressió que està equivocat.
5è. Un altre cop amb estadística fent menció de "la majoria". Que jo sàpiga, les consignes són clares i dubto que estudiants de la universitat o el batxillerat no sàpiguen què és la privatització.
6è. No he votat a ICV, però segurament per aquí hi haurà més d’un que sí ho hagi fet. Òbviament demano la dimissió d’en Saura i companyía. Tanmateix no sols responsabilitzo en Saura dels fets durant la protesta pel desallotjament de la UB central, sinó que faig responsables el sr. Maragall, el sr. Montilla, la sra. Garmendia, i, com no, "el meu estimadíssim" Zapatero.
Marc -
Per què no rebutgeu enèrgicament els estudiants i les estudiants que es dediquen a boicotejar les classes, tot molestant els seus companys i companyes que tenen el dret i ganes de fer classe?
Pq no condemneu enèrgicament els alumnes que increpen i amenacen els companys que no pensen com ells?
Pq no mostreu el vostre desacord amb els estudiants que porten més de 3 mesos tancats en un edifici públic, malvivint en condicions de salubritat pèssimes?
Pq no admeteu que hi ha alumnes i no alumnes de les universitats catalanes que aprofiten les manifestacions pacífiques per buscar brega i encarar-se amb la polcia?
Pq no expliqueu que la majoria de gent que participa en aquestes manifestacions és gent que no té ganes d’estudiar i que vén als seus pares que es passa el dia estudiant quan en realitat es passa el dia al bar de la univeristat fumant porros?
Pq no feu saber que la majoria de gent que protesta, no sap realment pq protesta i es limita a cridar consignes com a borregos?
Pq no dieu quants de vosaltres heu votat a ICV i ara us n’arrepentiu per la incompetència flagrant que ha demostrat el Sr saura amb tot aquest assumpte?
A Míriam i Júlia (m’he equivocat) - Héctor
[prego que s’esborri l’anterior missatge, o que no es tingui en compte, m’he equivocat en la redacció del mateix, aquí exposo el comentari corregit:]
Si tan en contra esteu dels piquets, perquè no us passeu de tant en tant, ni que sigui, per les assemblees i exposeu la vostra opinió? Si no veniu és normal que no se us tingui en compte. Si sou prou gent com per aprovar la vostra proposta, endavant, l’únic que sovint acostumeu a ser minoria, i una minoria no és qui per imposar a la majoria allò que no s’ha decidit en assemblees, éssent aquestes democràtiques, de les quals estem fent tota la difusió que podem, per establir un camí a seguir. Si encara defenseu Bolonya, us animo a que us passeu per les assemblees de la vostra facultat i exposeu els punts que veieu positius, alhora també que escolteu els punts negatius i ho poseu tot en comú.
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials - juli
Un estudiant apallisat us dona les gràcies pel suport.
només una observació, parlar de càrregues policials és un eufemisme, allò van ser persecucions i pallises indiscriminades, no te un altre nom, els que ho vem patir o els que ho van veure ho saben.
http://www.youtube.com/watch?v=Z7YnmUXIIr0
http://www.youtube.com/watch?v=LLLD9cYrRss
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials -
Doncs jo estic en contra de Bolonya i a favor de la feina sensata i serena de l’AEP
Julia -
JO tb estic a favor de Bolonia. Ja n’estic farta dels estudiants que ens boicotegen les classes sense demanar-nos la nostra opinió i que ens amenacen. Aquestes manifestacions anti bolonia les organitzen uns quants i la resta d’estudiants com a borregos les segueixen sense parar-se a pensar quins beneficis comporta l’entrada a l’EES. Estudiar una carrera és una cosa prou important com per dedicar-s’hi a temps complet, a no ser que us dediqueu a estudiar coses inútils. En aquest cas millor que us apunteu a la universitat a distància. Jo sóc estudiant d’arquitectura i la meva carrera actualment és incompatible amb qualsevol treball amb cara i ulls (exceptuant les classes particulars que dóno quan puc).
Míriam -
Jo estic a favor de Bolonia i totalment en contra dels i les estudiants que es prenen la justícia pel seu compte i monten piquets perque els estudiants com cal no puguin assistir a classe.
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials - CARLES
DIMISSIÓ DE SAURA JA!!!!!!!!!!!!
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials - Joan Gil Oliveras
Això ho vaig escriure després de passar-me pel Rectorat i veure els vidres trencats, i l’acció lamentable a Caixa Catalunya. De seguida, me’l vaig tornar a llegir i el vaig treure del bloc. Però veig que hi ha gent que té tot el temps del món per copiar escrits del meu bloc. Evidentment que condemno la brutalitat de la policia, i que aposto pel diàleg. I quan parlo d’energumens no parlo de tot el moviment estudiantil sinó m’estaria auto insultant. Sinó d’aquells "grups autònoms" que estan rebentant la UAB en base a accions lamentables no presses en cap òrgan democràtic (Assemblea, Claustre, etc.).
Entre un model de policia estatocèntric (europeu) o un model de policia individuocèntric (polis comitatius o milícia popular) que és el que tu defenses (el d’EUA), em quedo amb l’europeu amb policia de l’estat.
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials - Webmestre
Aquest comunicat esta escrit a les 19h del dia 18 de Març. Evidentment no contempla les càrregues de la nit. Aquest era un comunicat d’urgència de l’AEP.
RE: Hipocresia i criminalització dels estudiants -
No sé exactament que vols dir amb "neotroskisme" perquè no tot el pensament trotskista modern té perquè traïcionar els interessos del col·lectiu a qui representa.
Jo per traïció als interessos del col·lectiu al qui representes entenc no condemnar el senyor Saura, al mateix temps que el rector.
No pots tractar d’energumens a tot un col·lectiu sense posar-te a la seva pell. S’ha d’entendre la realitat que estàn vivint, la ràbia que els mossos d’esquadra estàn sembrant en els seus cors mentre els "progressistes" que són els que haurien de representar a bona part de la gent que accepta la violència com a últim recurs o ni això els esteu traïnt no condemnant els responsables màxims de les actuacions policials.
A més a més, suposant que la policia fós democràtica i popular, clar que hauria d’anar allà on la demanéssin, però ningú els ha demanat que actuin amb aquesta contundència, l’únic que han rebut són exigències per part de superiors, que depenen del senyor Saura, que actua en conseqüència del que diu el senyor Maragall, que actua en conseqüència de la línia política que porta el PSC, que és la mateixa que el PSOE de Zapatero i en els seus plans no entren protestes significatives contra la privatització. Per tant, aquí els energumens són aquests, i no els estudiants enrabiats perquè els han pegat al matí mentre portaven llibres a la mà.
Ah, i no vull policia, vull milícia popular.
Comunicat de l’AEP davant el desallotjament de l’Edifici Històric de la UB i les posteriors actuacions policials -
Per què no pengeu aquest link i veureu que no tothom us dóna suport??
http://www.lavanguardia.es/lv24h/20090320/53663096442.html
No pareu de donar una informació parcial.